Το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015 καθορίζει τις γενικές απαιτήσεις ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, στις οποίες θα πρέπει να εναρμονίζονται οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που επιθυμούν να αποδεικνύουν την ικανότητα τους για να παρέχουν προϊόντα ή/και υπηρεσίες που αφενός διέπονται από ποιότητα και αφετέρου ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και της νομοθεσίας. Το ISO 9001:2015 μπορεί να εφαρμοστεί από όλες τις επιχειρήσεις και οργανισμούς (ιδιωτικού και δημοσίου χαρακτήρα) ανεξάρτητα από τον τύπο, το μέγεθος και τις δραστηριότητές τους. Αποτελεί την βάση στην προσπάθεια κάθε φορέα/επιχείρησης/οργανισμού να δημιουργήσει ένα σύνολο διαδικασιών που θα αποσκοπεί διαρκώς αφενός μεν στην ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη αφετέρου δε στην ποιοτική βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών/προϊόντων.
Η ασφάλεια των πληροφοριών είναι μία από τις βασικές ανησυχίες των σύγχρονων οργανισμών. Ο όγκος και η αξία των δεδομένων που χρησιμοποιούνται στις καθημερινές επιχειρηματικές συναλλαγές, ενημερώνουν όλο και περισσότερο για τον τρόπο που λειτουργούν οι οργανισμοί και πόσο επιτυχημένοι είναι. Προκειμένου να προστατευθούν αυτές οι πληροφορίες – και να φαίνεται ότι προστατεύονται – όλο και περισσότερες εταιρείες πιστοποιούνται κατά το ISO 27001.
Το ISO/IEC 27701:2019 είναι μια επέκταση απορρήτου στο διεθνές πρότυπο διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών, ISO/IEC 27001 (ISO/IEC 27701 Τεχνικές ασφαλείας – Επέκταση ISO/IEC 27001 και ISO/IEC 27002 για διαχείριση πληροφοριών απορρήτου – Απαιτήσεις και οδηγίες).
Το ISO 21001:2018 καθορίζει απαιτήσεις για ένα σύστημα διαχείρισης εκπαιδευτικών οργανισμών (EOMS) όταν ένας τέτοιος οργανισμός:
Το ISO 29993:2017 καθορίζει απαιτήσεις για υπηρεσίες μάθησης εκτός της τυπικής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων όλων των τύπων δια βίου μάθησης (π.χ. επαγγελματική κατάρτιση είτε εντός της εταιρείας, είτε με εξωτερική ανάθεση). Αυτές περιλαμβάνουν οποιεσδήποτε υπηρεσίες μάθησης παρέχονται από έναν πάροχο υπηρεσιών μάθησης (LSP) που απευθύνονται στους ίδιους τους εκπαιδευόμενους, καθώς και σε χορηγούς που αποκτούν τις υπηρεσίες για λογαριασμό των εκπαιδευομένων. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των υπηρεσιών είναι ότι καθορίζονται οι στόχοι της μάθησης και αξιολογούνται οι υπηρεσίες, και ότι περιλαμβάνουν αλληλεπίδραση με τον εκπαιδευόμενο. Η μάθηση μπορεί να είναι δια ζώσης, με τη μεσολάβηση τεχνολογίας ή με συνδυασμό των δύο.