Δικαιωματα υποψηφιων
16845
page-template-default,page,page-id-16845,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-6
 

Δικαιωματα υποψηφιων

Δικαιώματα Υποψήφιων

  • Υποβολή της αίτησης πιστοποίησης σε οποιοδήποτε Πιστοποιημένο Εξεταστικό Κέντρο του Φορέα PASS.
  • Συμμετοχή σε οποιαδήποτε διαθέσιμη εξέταση πιστοποίησης οποιουδήποτε Πιστοποιημένου Εξεταστικού Κέντρου του Φορέα PASS.
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε “τεστ προσομοίωσης” πριν από την εξέταση, σε οποιοδήποτε Πιστοποιημένο Εξεταστικό Κέντρο του Φορέα, προκειμένου να εξοικειωθεί με την εξεταστική διαδικασία.
  • Πλήρης έλεγχος των απαντήσεών του στα θέματα που καλείται να εξεταστεί.
  • Υποβολή παραπόνου ή ένστασης για οποιοδήποτε θέμα αφορά την εξεταστική διαδικασία που εφαρμόζει ο Φορέας PASS.
  • Χρήση του πιστοποιητικού, που του έχει χορηγήσει ο Φορέας PASSμετά από την επιτυχή ολοκλήρωση της πιστοποίησής του, οπουδήποτε στον Ιδιωτικό ή/και Δημόσιο Τομέα ΧΩΡΙΣ παραβίαση, όμως ,των όρων που το συνοδεύουν.
  • Επίκληση των άρθρων 11 & 12 («Ενημέρωσης» και «Πρόσβασης», αντίστοιχα) του ν. 2472/1997, σχετικά με τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων από τον Φορέα PASS.

Παράπονα – Ενστάσεις

Οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο μέρος δύναται να ασκήσει προς τον Φορέα PASS το δικαίωμα της αμφισβήτησης της πολιτικής του και των διαδικασιών που ανέπτυξε και εφαρμόζει σύμφωνα με εθνικά και διεθνή πρότυπα ποιότητας που σχετίζονται με την πιστοποίηση προσώπων. Η αμφισβήτηση αυτή μπορεί να έχει τη μορφή απλού παραπόνου, ένστασης, ακόμα και προσφυγής (καταγγελίας).

Η υποβολή της αμφισβήτησης πρέπει να γίνεται γραπτώς, επωνύμως και ενυπογράφως στον Φορέα PASS μέσω του εντύπου Ε43‑1 «Υποβολή Αμφισβήτησης», που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Φορέα. Επίσης, πρέπει να είναι πλήρως και σαφώς τεκμηριωμένη.

Αν η αμφισβήτηση προέρχεται από άτομο υποψήφιο πιστοποίησης και αφορά το αποτέλεσμα της εξέτασης πιστοποίησης στην οποία συμμετείχε, το άτομο αυτό θα πρέπει να απευθυνθεί στον υπεύθυνο του πιστοποιημένου εξεταστικού κέντρου του Φορέα στο οποίο είχε εξεταστεί, ώστε να εκκινήσει η διαδικασία υποβολής της αμφισβήτησης του αποτελέσματος. Η υποβολή πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση του εντύπου Ε43‑2 «Υποβολή Αμφισβήτησης Αποτελέσματος», το οποίο προμηθεύει στο άτομο ο υπεύθυνος του εξεταστικού κέντρου. Το συμπληρωμένο έντυπο προωθείται από τον υπεύθυνο του εξεταστικού κέντρου στον Φορέα PASS προς διεκπεραίωση.

Στη συνέχεια, ο Φορέας αναλαμβάνει να ελέγξει την αμφισβήτηση του ενδιαφερόμενου μέρους, πράττοντας σύμφωνα με τις διαδικασίες που έχει ορίσει, κατά τις οποίες ίσως χρειαστεί να κληθεί, για να παράσχει αναγκαίες πληροφορίες, και οφείλει να το ενημερώνει για την πορεία της διαδικασίας και για το τελικό πόρισμα αυτής σε όσο το δυνατόν πιο σύντομο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση των εργασιών.

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να τυποποιήσετε, πιστοποιήσετε, αναβαθμίσετε και να διαχειριστείτε καλύτερα την εργασία σας. Η παροχή χρήσιμων και αποδοτικών συμβουλών υψηλής ποιότητας είναι ο στόχος μας. Η αναβάθμιση της παραγωγικής διαδικασίας της επιχείρησής σας όμως αποτελεί αυτοσκοπό μας!